PANAMERICANA

Mert mindannyiunknak jár másfél év oligarcháskodás.

gmail:
panamericanablog


Egy korábbi út:
Khívától keletre

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

BÉDEKKER: Dél-Chile

2012.01.05. 23:04 |  Bede Márton

PUERTO NATALES

Backpackers Kawashkar A Patagóniát ellepő izraeli hordák által csak mérsékelten fertőzött, normális hostel. Minden túrafelszerelést lehet bérelni, és kedvesen megőrzik az ember cuccát, amíg  környéken kirándul

Afrigonia Nagyon drága, és annyira azért nem is világszám, de hát hol a fenében ehetne az ember máshol chilei-zambiai fúziós konyhát? Egyébként sem utolsó élmény Patagóniában nem szimplán csak a grillre feldobott bárányt enni, hanem egy kicsit tunigolt verziót.

Parrilla Don Jorge Valami azt súgja, hogy ennél lehet jobb tűzön grillezett bárányt enni Puerto Natalesben. Kár, hogy én azt a helyet nem találtam meg.

Mesita Grande Dél-amerikai mércével egész jó pizzeria, ami azt jelenti, hogy semminek sincs semmi íze, de legalább nincs is a tésztán ujjnyi vastag sajtréteg. Többnapos kirándulás után mégis ajánlható, mert a helynek nagyon jó hangulata van.

Navimag Aki Puerto Natalest északi irányban akarja elhagyni, az a busz és a repülő helyett választhatja a jóval drágább, de jóval nagyobb élményt ígérő, háromnapos komputat is. Én is így tettem, és bár nem bántam meg, annak azért örülök, hogy a legolcsóbb jegyet váltottam. Többet biztosan nem ér, és mindegy mennyit fizet az ember, úgyis ugyanazt a kaját kapja. Aki a Navimag mellett dönt, annak érdemes tudnia, hogy amennyiben nincs tele a hajó – márpedig a főszezon közepén kívül soha nincs –, az indulás napján lehet kapni leszállított áru, last minute jegyeket is.

TORRES DEL PAINE

Erről már szólt egy jó hosszú bejegyzés, a szokásostól eltérő bédekkerrel. Abból minden kiderül.

Címkék: chile bédekker

süti beállítások módosítása