PANAMERICANA

Mert mindannyiunknak jár másfél év oligarcháskodás.

gmail:
panamericanablog


Egy korábbi út:
Khívától keletre

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

BÉDEKKER: Galápagos-szigetek

2012.05.02. 02:02 |  Bede Márton

Úgy döntöttem, hogy a Galápagosról csak a két nagyobbacska településről írok bédekkert. Egyfelől mert lusta vagyok, másfelől azért is, mert egyszerűen semmi értelme nincs végigmenni az összes olyan helyen, amit végiglátogathatnak a szigeteket járó szafarihajók. Úgyis mindegyik más útvonalon megy, és turistaként csak azt döntheti el az ember, hogy melyik hajóval megy, és hány napos programra fizet be. Általános jótanácsként csak annyit tudok mondani, hogy mindenképpen érdemes valamelyik távolabbi szigetet, Genovesát vagy Españolát is felkeresni, mert ezek még a többi szigethez képest is hihetetlen állatvilágot vonultatnak fel. Bár én személyesen csak Genovesán jártam.

PUERTO AYORA

Hostal Darwin Ennél nincs nagyon olcsóbb hely az egész településen, és 15 dollárért nem jár csoda a Galápagoson. Aludni megteszi, és nagyon jó helyen van.

Villa Laguna Jellegtelen motelszerűség, de a műfajon belül minden igényt kielégít.

Descanso del Guia Rossz étterem.

Hernan A nyugatias ételekkel próbálkozó helyek közül egyértelműen a jobbak közé tartozik, és a központ legközepében van.

Il Giardino Azt hiszem itt ettem a legjobbat a Galápagoson, ami nem egy hatalmas teljesítmény, de legalább az étlapon van egy kis változatosság.

Ruta de la Cocina Galapagueña A relatíve olcsó kifőzdékkel teli vacsorautcában itt ettem a legjobbat.

The Rock Nyugatias ételek bénán megvalósítva.

Servi Sabroson A relatíve olcsó kifőzdékkel teli vacsorautcában itt ettem a legrosszabbat, a pincérek pedig még ecuadori mércével is visszamaradottak voltak.

William A relatíve olcsó kifőzdékkel teli vacsorautcában itt ettem a legközepesebbet, de gond nem volt a hellyel a szűk választékon kívül.

PUERTO BAQUERIZO MORENO

Hostal San Francisco 10 dolláros szobától végképp ne várjon az ember csodát a Galápagoson, de ez még így is a legrosszabb hangulatú szoba volt, amihez nyolc hónap alatt szerencsém volt.

Calipso Itt ettem életem legrosszabb pizzáját. Messze a legrosszabbat.

Deep Blue A parti sétányhoz képest annyira nem is turistás hely, és még korrekt rákot is adtak.

Descanso del Marinero Meglepően színvonalas ecuadori ceviche, és nem is volt drágább, mint a jóval gyengébb helyek.

La Playa Amíg nem gyalogoltam el a településnek erre a végére, nem tudtam, hogy itt adják a legjobb halat és herkentyűket.

Rosita A központi turistacsapda, nem feltétlenül rossz ételekkel, de azért ennél lehet jobbat enni Puerto Baquerizo Morenóban.

Röplabdapálya Vérre menő meccsek minden este, miközben az éppen pihenő csapatok cigiznek és söröznek. Mennyország.

Címkék: ecuador galápagos szigetek bédekker

süti beállítások módosítása