PANAMERICANA

Mert mindannyiunknak jár másfél év oligarcháskodás.

gmail:
panamericanablog


Egy korábbi út:
Khívától keletre

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

BÉDEKKER: Észak-Bolívia

2012.02.16. 23:48 |  Bede Márton

TRINIDAD

Hostal El Tajibo 14 dollárért olyan tiszta, olyan fürdőszobás és olyan kábeltévés szobát kaptam, hogy majdnem maradtam még egy estét.

Brasileirinho Brazilos svédasztal szinte ingyen. (És itt láttam a legjobb nőt öt hónap alatt, de lehet, hogy nem ebédel mindig ott, szóval nem ígérek semmit.)

El Balcón Bennem soha nem merült volna fel, hogy van egy étterem Trinidadban, ahol még egy rántott húst is igényesen és jól csinálnak meg, erre tessék.

La Casona Főtéri étterem, nevetséges árakkal.

Paseo Az egyetlen, ugyanakkor egyben világszám program Trinidadban. Naplemente után minden 40 alatti trinidadi motorra, quadra és kabrióra pattan, aztán körözni kezd a főtér környékén.

SAN BORJA ÉS KÖRNYÉKE

Hotel El Bosque Csodálatosan tökéletes hotel, tiszta szobákkal, zöld belső udvarral, számtalan függőággyal, halál kedves tulajdonosnővel és nulla turistával.

Bibosi Az egyetlen, étteremnek nevezhető intézmény San Borjában, ahol még étlap is van! Meg lehet enni, ami rajta van.

Piac A négy háztömbnyi piac körül számtalan kifőzde-szerűség van, amelyek nagy részébe én nem mertem bemenni, de szerencsére sült- és grillcsirkés helyekből is van egy csomó.

Estacion Biológica El Porvenir Írtam erről hosszabban, csak ajánlani tudom a kiépítetlen falusi turizmust.

RURRENABAQUE ÉS KÖRNYÉKE

Hostal Los Tucanes de Rurre A földszinti szobák büdösek és rohadtak, az emeletiekkel viszont nincs semmi baj.

La Perla de Rurre Állítólag ez Rurre egyik legjobb étterme. Normális darab húst adtak, aminél talán máshol sem jobb a kínálat.

Luna Lounge A klasszikusan köcsög turistákra belőtt köcsög hely, de olcsóak a koktélok, és nem volt gond a sült halukkal sem.

Pampas de Yacuma Volt erről egy hosszabb post. Én az Inca Land nevű céggel mentem, és aki nem bulizni akar, hanem kis csoportban természetet nézni, annak ajánlhatom.

Címkék: bolívia bédekker

süti beállítások módosítása